CZĘŚCI DO AMERYKAŃSKICH SILNIKÓW
GM / FORD / CHRYSLER

ŁODZIE MOTOROWE
MERCRUISER / OMC / VOLVO PENTA / MERCURY MARINE

WÓZKI WIDŁOWE
TOYOTA / HYSTER / JUNGHEINRICH / COMBILIFT  

 

Mercury Mercruiser

SILNIKI CHRYSLER

• CHRYSLER 3,9 V6 239 OHV 12V (śr. cylindra 99,28mm)


SILNIKI FORD

FORD 2,3 L4 140 SOHC 8V (śr.cylindra 96mm)

• FORD 2,5 L4 153 SOHC 8V (śr.cylindra - 96mm)

• FORD 5,0 V8 302 OHV 16V (śr. cylindra 101,60mm)

• FORD 5.8 V8 351W OHV 16V WINDSOR (śr.cylindra 101,60mm)


SILNIKI GENERAL MOTORS

• GM / CHEVROLET 2,4 L4 146 SOHC 8V (śr. cylindra 87,5mm)

• GM / CHEVROLET 3,0 L4 181 OHV 8V ( śr.cylindra 101,6mm )

• GM / CHEVROLET 4,3 V6 262 OHV 12V ( śr. cylindra 101,60 mm )

• GM / CHEVROLET 5,0 V8 305 OHV 16V ( śr. cylindra 94,89 mm )

GM / CHEVROLET 5,7 V8 346 OHV 16V „LS-1” (śr. cylindra 99,00 mm)

• GM / CHEVROLET 5,7 V8 350 OHV 16V ( śr. cylindra 101,60 mm )

• GM / CHEVROLET 6,0 V8 364 OHV 16V VORTEC Gen. III & IV (śr. cylindra 101,60 mm)

• GM / CHEVROLET 6,2 V8 378 OHV 16V VORTEC Gen. IV (śr. cylindra 103,25 mm)

• GM / CHEVROLET 7,4 V8 454 OHV 16V ( śr.cylindra 107.95 mm )

GM / CHEVROLET 8,1 V8 496 OHV 16V (śr.cylindra 107,95mm)


SILNIKI MERCUISER

MERCUISER 3,7 L4 224 OHV 8V, MCM 165-190 470-488 ( śr. cylindra 110,74 mm )


POZOSTAŁE CZĘŚĆI

• ŁOŻYSKO PAWĘŻOWE TM21005-T GIMBAL BEARING (ALPHA OMC MERCRUISER VOLVO)

GIMBAL

TM21005-T

>> KUP TERAZ <<

ZASTOSOWANIE:

ALPHA, MERCRUISER, OMC, VOLVO

• POMPA PALIWA ELEKTRYCZNA MERCRUISER V8 TYP A - Stosowana tylko przy gaźniku

TYP A

>> WYCEŃ TERAZ <<

 

ZASTOSOWANIE:

MERCRUISER z silnikiem:
GM 262 4.3, GM 305 5.0, GM 350 5.7

SPECYFIKACJA:

przepływ: 40-50 GPH
ciśnienie: PSI 9-10
wejście: 5/8``
wyjście: 3/8``

• POMPA PALIWA ELEKTRYCZNA MERCRUISER V8 TYP B - Stosowana tylko przy wtrysku EFI ; MPI

TYP B

>> WYCEŃ TERAZ <<

ZASTOSOWANIE:

MERCRUISER z silnikiem:
GM 262 4.3, GM 305 5.0, 350 5.7, 454 7.4, 502 8.2

SPECYFIKACJA:

przepływ - 70-80 GPH
ciśnienie max - 125 PSI
wejście 5/8``
wyjście 0,429``

• ZESTAWY NAPRAWCZE GAŹNIKA

TYP A

Gaźnik 2-komorowy

MERCARB M2

(poniżej 1990 roku)

>> KUP TERAZ <<

ZASTOSOWANIE:

MERCRUISER z silnikiem

GM: 2,5 / 3,0 / 4,3 / 5,0 / 5,7

FORD: 3,7

TYP B

Gaźnik 2-komorowy

MERCARB M2

(od 1986 roku w górę)

>> KUP TERAZ <<

ZASTOSOWANIE:

MERCRUISER z silnikiem

GM: 2,5 / 3,0 / 4,3 / 5,0 / 5,7

FORD: 3,7

TYP C

Gaźnik 4-komorowy

ROCHESTER R4/4MV

>> KUP TERAZ <<

ZASTOSOWANIE:

MERCRUISER / OMC / VOLVO PENTA  z silnikiem

GM: 4,3 / 5,0 / 5,7 / 7,4 / 8,2

FORD: 3,7

TYP D

Gaźnik 4-komorowy

HOLLEY 4150 / 4160

>> KUP TERAZ <<

ZASTOSOWANIE:

OMC / VOLVO PENTA / MERCRUISER z silnikiem

GM: 5,0 / 5,7  / 7,4 / 8,2

FORD: 5,0 / 5,8