// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
USZCZELKA GŁOWICY
USZCZELKI KOLEKTORÓW SSĄCYCH
TYP A - ( kolektor ssący na 12 szpilek ; NON-VORTEC )
TYP B - ( kolektor ssący na 8 szpilek ; VORTEC )
TYP C - (VORTEC po 2007)
USZCZELKI KOLEKTORÓW WYDECHYCH
TYP A
TYP B
USZCZELKI POKRYW ZAWOROWYCH
TYP A - ( do metalowych pokryw zaworowych; szerokość uszczelki 11mm )
TYP B - ( do plastikowych pokryw zaworowych; szerokość uszczelki 6mm )
USZCZELNIACZE ZAWOROWE
TYP A - ( silnik NON-VORTEC )
TYP B - ( silnik NON-VORTEC; oring pod uszczelniacz )
TYP C - ( silnik VORTEC )
USZCZELKA MISY OLEJU SILNIKA
TYP A - (misa oleju stalowa ; NON-VORTEC)
TYP B - (misa oleju aluminiowa ; VORTEC do 2006)
TYP C - (misa oleju aluminiowa ; VORTEC 2007-)
USZCZELNIENIE / ZIMMERING TYLNY WAŁU KORBOWEGO
TYP A - (do silników ze stalową misą oleju ; 115x95x12,5)
TYP B - (do silników z aluminiową misą oleju ; VORTEC ; 115x95x12)
USZCZELKA POKRYWY ROZRZĄDU + USZCZELNIENIE PRZEDNIE WAŁU KORBOWEGO
TYP A - (do metalowej pokrywy rozrządu montowanej na 12 śrub ; 61,37x44,78x9,53, silnik bez wałka balansu)
TYP B - (do metalowej pokrywy rozrządu montowanej na 12 śrub ; 61,37x44,78x9,53, silnik z wałkiem balansu)
TYP C - (do plastikowej pokrywy rozrządu na 6 śrub ; VORTEC do 2006 ; 61,5x44,78x9,53)
TYP D - (do aluminiowej pokrywy rozrządu na 8 śrub; VORTEC po 2007 ; 61,5x44,78x9,53)
ZESTAW USZCZELEK SILNIKA
TYP A | TYP B zawiera: | TYP C zawiera: | TYP D nie zawiera: zawiera: | TYP E zawiera: |
1111
GŁOWICA SILNIKA
TYP A | TYP B |
|
PANEWKI GŁÓWNE
PANEWKI KORBOWODOWE
PANEWKI WAŁKA ROZRZĄDU
TYP A - (3 panewki z 1 otworem + 1 panewka z 2 otworami)
TYP B - (2 panewki z 1 otworem + 2 panewki z 2 otworami)
WAŁEK ROZRZĄDU
TYP A | TYP B |
|
ZAWORY SSĄCE
TYP A non-vortec ; wymiary w mm: 49,30 x 8,67 x 124 ; 2 zabezpieczenia ) | TYP B ( vortec ; wymiary w mm: 49,30 x 8,67 x 124 ; 1 zabezpieczenie ) |
ZAWORY WYDECHOWE
TYP A ( non-vortec ; wymiary w mm: 38,10 x 8,67 x 125 ; 2 zabezpieczenia ) | TYP B ( vortec ; wymiary w mm: 38,10 x 8,67 x 125 ; 1 zabezpieczenie ) |
POPYCHACZE ZAWORÓW
TYP A - (rolkowe)
LASKA POPYCHACZA
TYP A do silnika z kolektorem ssącym na 12 śrub | TYP B do silnika z kolektorem ssącym na 8 śrub |
DŹWIGIENKA ZAWOROWA
TYP A | TYP B |
KORBOWÓD
TYP A - (waga - 660 gram ; bez nabitych oznaczeń)
TYP B - (waga - 672 gramy ; nabity kod - "045")
TŁOKI
TYP A - (stary typ ; pod pierścienie 1,98x1,98x4,76)
TYP B - (nowy typ ; VORTEC ; pod pierścienie 1,5x1,5x3,0)
PIERŚCIENIE TŁOKOWE
TYP A - (do tłoków TYP A z głębokim rowkiem olejowym 4,83mm ; grubości 1,98x1,98x4,76)
TYP B - (do tłoków TYP A z płytkim rowkiem olejowym 3,94mm ; grubości 1,98x1,98x4,76)
TYP C (VORTEC ; do tłoków TYP B ; grubości 1,5x1,5x3,0)
TYP D (VORTEC ; do tłoków zamiennych TYP B ; grubości 2,0x1,5x4,0)
ROZRZĄD
TYP A - (silnik bez wałka balansu ; ilość ogniw - 23 ; szerokość wieńca - 10,25mm)
TYP B - (silnik bez wałka balansu ; ilość ogniw - 23 ; serokość wieńca - 7,11mm)
TYP C - (silnik z wałkiem balansu ; ilość ogniw - 23 ; szerokość wieńca - 10,25mm)
TYP D - (silnik z wałkiem balansu ; ilość ogniw - 36 ; szerokość wieńca - 4,30mm; VORTEC 99-06)
TYP E - (silnik z wałkiem balansu ; VORTEC po 2007 ; łańcuch 36 ogniw)
PROWADNICE ROZRZĄDU
TYP A
TYP B
POMPA OLEJU
TYP A - (pod smok 5/8``)
TYP B - (pod smok 3/4``)
POMPA WODY
TYP A - (pompa niska - wysokość całkowita 145mm ; stosowana głównie w łodziach Mercruiser OMC Volvo Penta)
TYP B - (pompa wysoka - wysokość całkowita 177mm ; pod wąski pasek napędu)
TYP C - (pompa wysoka - wysokość całkowita 177mm ; pod szeroki pasek napędu)
TYP D - (pompa wysoka - wysokość całkowita 177mm ; pod szeroki pasek napędu ; VORTEC po 1996)
FILTR OLEJU SILNIKA
TYP A
Wysokość – 125mm
Gwint – 18 x 1,50 mm
Średnica uszczelnienia - 62,71 x 69,85 mm
TYP B
Wysokość – 85mm
Gwint – 18 x 1,50 mm
Średnica uszczelnienia - 62,71 x 69,85 mm
ŚWIECE ZAPŁONOWE
TYP A (gwint krótki - 11,68mm ; gwint - 14x1,25mm ; klucz - 16mm) | TYP B |
ZAPŁON - ŁODZIE MOTOROWE SILNIKI - GM V6 4,3 262 OHV
TYP A – aparat zapłonowy THUNDERBOLT (zastosowanie: MERCRUISER; gaźnik, wtrysk TBI/EFI)
KOPUŁKA – TYP A | PALEC – TYP A | KABLE – TYP A grubość 8 mm | ||||||||||||||||||||||||
Długość:
|
TYP B – aparat zapłonowy DELCO Z95002 (zastosowanie MERCRUISER; wtrysk MPI)
APARAT ZAPŁONOWY - TYP B | KOPUŁKA – TYP B | PALEC – TYP B | ||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP B , grubość – 7mm | ||||||||||||||||||||||||||
|
TYP C – aparat zapłonowy PRESTOLITE (zastosowanie VOLVO PENTA; gaźnik)
KOPUŁKA – TYP C | PALEC – TYP C | KABLE – TYP C grubość 8 mm | ||||||||||||||||||||||||||||||
Długość:
|
TYP D – aparat zapłonowy DELCO EST (zastosowanie: VOLVO PENTA; gaźnik; TBI; MFI)
KOPUŁKA – TYP D | PALEC – TYP D | KABLE – TYP D grubość 8 mm | ||||||||||||||||||||||||
Długość:
|
APARAT ZAPŁONOWY DELCO EST |