// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
USZCZELKA POD GŁOWICĘ
USZCZELKI KOLEKTORA SSĄCEGO
TYP A - (stosowana tylko przy gażniku)
TYP B - (stosowana przy wtrysku i gaźniku ; bez silnika LIGHTNING)
TYP C - (stosowana przy wtysku wraz z uszczelka TYP B ; bez silnika LIGHTNING)
TYP D - (silnik LIGHTNING)
USZCZELKI KOLEKTORA WYDECHOWEGO
TYP A - (bez silnika LIGHTNING)
TYP B - (silnik LIGHTNING)
USZCZELKI POKRYW ZAWOROWYCH
TYP A - (do pokryw stalowych)
TYP B - (dom pokryw aluminiowych)
ROZRZĄD
TYP A
TYP B
TYP C (podwójny)
TYP D
USZCZELNIACZE ZAWOROWE
TYP A
TYP B
TYP C
USZCZELKA MISY OLEJU
TYP A - (dzielona ; stary typ)
TYP B - (1-częściowa ; nowy typ - zastępuje TYP A)
TYP C - (1-częściowa ; blok 87+)
TYP D - (1-częściowa ; blok 94+)
USZCZELNIENIE WAŁU KORBOWEGO TYLNE
TYP A - (zimmering dzielony)
TYP B - (zimmering 1-częściowy ; 114,50 x 95 x 9mm)
USZCZELKA POKRYWY ROZRZĄDU + USZCZELNIENIE WAŁU KORBOWEGO PRZEDNIE
TYP A - (zimmering bez kołnierza ; 65 x 47,6 x 10mm)
TYP B - (zimmering z kołnierzem ; 65 x 47,6 x 13,5mm)
PANEWKI WAŁU KORBOWEGO - GŁOWNE
TYP A
TYP B
PANEWKI WAŁU KORBOWEGO - KORBOWODOWE
PANEWKI WALKA ROZRZĄDU
POPYCHACZE ZAWOROWE
TYP A - (płaskie)
TYP B - (rolkowe)
TŁOKI
TYP A - (wklęsłe denko bez nacięć na zawory ; głębokość - 5,84mm)
TYP B - (wklęsłe denko z 2 nacięciami na zawory ; głębokość - 2,67-3,55mm)
TYP C - (wklęsle denko bez nacięć ; głębokość - 4,57-4,82mm ; pod pierścienie 1,98/1,98/4,76 ; zastępują tłoki pod pierścienie 1,5/1,5/4,0 ; pasują również do silnika LIGHTNING)
PIERŚCIENIE TŁOKOWE
TYP A - (grubości 1,98/1,98/4,76)
TYP B - (grubości 1,5/1,5/4,0)
POMPA UKŁADU CHŁODZENIA SILNIKA
TYP A
TYP B