// MG google analytics ?>
> FORD 5,0 V8 302 OHV 16V (śr. cylindra 101,60mm) FORD 5,0 V8 302 OHV 16V
(śr. cylindra 101,60mm)
USZCZELKA GŁOWICY
Wyceń
USZCZELKI KOLEKTORÓW SSĄCYCH
TYP A (szerokość ostatniego okienka - 26mm)
Wyceń
TYP B (szerokość ostatniego okienka - 32mm)
Wyceń
TYP C
Wyceń
TYP D
Wyceń
USZCZELKI KOLEKTORÓW WYDECHOWYCH
TYP A
Wyceń
TYP B
Wyceń
USZCZELKI POKRYW ZAWOROWYCH
TYP A - (do pokryw stalowych)
Wyceń
TYP B - (dom pokryw aluminiowych)
Wyceń
USZCZELNIACZE ZAWOROWE
TYP A
Wyceń
TYP B
Wyceń
TYP C
Wyceń
TYP D
Wyceń
USZCZELKA MISY OLEJU
TYP A - (dzielona ; stary typ - korkowa)
Wyceń
TYP B - (1-częściowa gumowa ; zastępuje TYP A)
Wyceń
TYP C - (1-częściowa ; silniki po 1988r)
Wyceń
USZCZELNIENIE WAŁU KORBOWEGO - TYLNE
TYP A - (dzielony)
Wyceń
TYP B - (1-częściowy ; 108x92x10mm)
Wyceń
USZCZELKA POKRYWY ROZRZĄDU + USZCZELNIENIE WAŁU KORBOWEGO PRZEDNIE
TYP A - (zimmering bez kołnierza ; 65 x 47,6 x 10mm)
Wyceń
TYP B - (zimmering z kołnierzem ; 65 x 47,6 x 13,5mm)
Wyceń
PANEWKI WAŁU KORBOWEGO - GŁÓWNE
Wyceń
PANEWKI WAŁU KORBOWEGO - KORBOWODOWE
Wyceń
PANEWKI WAŁKA ROZRZĄDU
Wyceń
POPYCHACZE ZAWOROWE
TYP A - (płaskie)
Wyceń
TYP B - (rolkowe)
Wyceń
TŁOKI
TYP A - (pod pierścienie 1,98/1,98/4,76 ; denko wklęsłe - 2,80mm ; 4 wcięcia na zawory)
Wyceń
TYP B - (pod pierścienie 1,98/1,98/4,76 ; denko płaskie ; 4 wcięcia na zawory)
Wyceń
TYP C - (pod pierścienie 1,98/1,98/4,76 ; denko wklęsłe - 0,76mm ; 4 wcięcia na zawory)
Wyceń
TYP D - (pod pierścienie 1,5/1,5/4,0 ; denko wklęsłe - 0,82mm ; 4 wcięcia na zawory)
Wyceń
TYP E - (pod pierścienie 1,5/1,5/4,0 ; denko płaskie ; 4 wcięcia na zawory)
Wyceń
PIERŚCIENIE TŁOKOWE
TYP A - (grubości 1,98 / 1,98 / 4,76mm)
Wyceń
TYP B - (grubości 1,5 / 1,5 / 4,0mm)
Wyceń
ROZRZĄD
TYP A
Wyceń
TYP B
Wyceń
TYP C
Wyceń
TYP D
Wyceń
POMPA UKŁADU CHŁODZENIA
Wyceń
TYP B
Wyceń
// MG wyceń tab ?> // MG cookie bar ?>