// MG google analytics ?>
> FORD 5,0 V8 302 OHV 16V (śr. cylindra 101,60mm) FORD 5,0 V8 302 OHV 16V
(śr. cylindra 101,60mm)
USZCZELKA GŁOWICY
Wyceń

USZCZELKI KOLEKTORÓW SSĄCYCH
TYP A (szerokość ostatniego okienka - 26mm)
Wyceń

TYP B (szerokość ostatniego okienka - 32mm)
Wyceń

TYP C
Wyceń

TYP D
Wyceń

USZCZELKI KOLEKTORÓW WYDECHOWYCH
TYP A
Wyceń

TYP B
Wyceń

USZCZELKI POKRYW ZAWOROWYCH
TYP A - (do pokryw stalowych)
Wyceń

TYP B - (dom pokryw aluminiowych)
Wyceń

USZCZELNIACZE ZAWOROWE
TYP A
Wyceń

TYP B
Wyceń

TYP C
Wyceń

TYP D
Wyceń

USZCZELKA MISY OLEJU
TYP A - (dzielona ; stary typ - korkowa)
Wyceń

TYP B - (1-częściowa gumowa ; zastępuje TYP A)
Wyceń

TYP C - (1-częściowa ; silniki po 1988r)
Wyceń

USZCZELNIENIE WAŁU KORBOWEGO - TYLNE
TYP A - (dzielony)
Wyceń

TYP B - (1-częściowy ; 108x92x10mm)
Wyceń

USZCZELKA POKRYWY ROZRZĄDU + USZCZELNIENIE WAŁU KORBOWEGO PRZEDNIE
TYP A - (zimmering bez kołnierza ; 65 x 47,6 x 10mm)
Wyceń

TYP B - (zimmering z kołnierzem ; 65 x 47,6 x 13,5mm)
Wyceń

PANEWKI WAŁU KORBOWEGO - GŁÓWNE
Wyceń

PANEWKI WAŁU KORBOWEGO - KORBOWODOWE
Wyceń

PANEWKI WAŁKA ROZRZĄDU
Wyceń

POPYCHACZE ZAWOROWE
TYP A - (płaskie)
Wyceń

TYP B - (rolkowe)
Wyceń

TŁOKI
TYP A - (pod pierścienie 1,98/1,98/4,76 ; denko wklęsłe - 2,80mm ; 4 wcięcia na zawory)
Wyceń

TYP B - (pod pierścienie 1,98/1,98/4,76 ; denko płaskie ; 4 wcięcia na zawory)
Wyceń

TYP C - (pod pierścienie 1,98/1,98/4,76 ; denko wklęsłe - 0,76mm ; 4 wcięcia na zawory)
Wyceń

TYP D - (pod pierścienie 1,5/1,5/4,0 ; denko wklęsłe - 0,82mm ; 4 wcięcia na zawory)
Wyceń

TYP E - (pod pierścienie 1,5/1,5/4,0 ; denko płaskie ; 4 wcięcia na zawory)
Wyceń

PIERŚCIENIE TŁOKOWE
TYP A - (grubości 1,98 / 1,98 / 4,76mm)
Wyceń
TYP B - (grubości 1,5 / 1,5 / 4,0mm)
Wyceń

ROZRZĄD
TYP A
Wyceń

TYP B
Wyceń

TYP C
Wyceń

TYP D
Wyceń

POMPA UKŁADU CHŁODZENIA
Wyceń

TYP B
Wyceń

// MG wyceń tab ?> // MG cookie bar ?>