// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
USZCZELKI KOLEKTORA SSĄCEGO
TYP A - (kolektor ssący montowany na 12 śrub)
TYP B - (VORTEC ; kolektor ssący monowany na 8 srub)
USZCZELKI KOLEKTOROW WYDECHOWYCH
TYP A
TYP B
USZCZELKI POKRYW ZAWOROWYCH
TYP A - (pokrywy przykręcane śrubami na obwodzie)
TYP B - (pokrywy przykręcemi śrubami na środku pokryw)
USZCZELNIACZE ZAWOROWE
TYP A - (NON-VORTEC ; pod trzonek zaworowy - 8,67mm )
TYP B - (NON-VORTEC ; pod trzonek zaworowy - 9,44mm )
TYP C - (NON-VORTEC ; oringi pod uszczelniacze zaworowe TYP A )
TYP D - (VORTEC)
USZCZELNIENIE WAŁU KORBOWEGO TYLNE
TYP A - (zimmering dzielony)
TYP B - (zimmering jedno-częściowy ; NON-VORTEC ; 115x95x12,5mm)
TYP C - (zimmering jedno-częściowy ; VORTEC ; 115x95x12mm)
USZCZELKA MISY OLEJU
TYP A - (do zimmeringu wału dzielonego - TYP A)
TYP B - (do zimmeringu wału jedno-częściowego TYP B + C)
USZCZELNIENIE POKRYWY ROZRZĄDU + ZIMMERING WAŁU PRZEDNI
TYP A - (do metalowej pokrywy rozrządu ; zimmering 61x45x9,5mm)
TYP B - (do plastikowej pokrywy rozrządu ; VORTEC ; zimmering 61,5x45x9,5mm)
ZESTAW USZCZELEK NA CAŁY SILNIK
TYP A | TYP B | TYP C |
Silnik NON-VORTEC • kolektor ssący na 12 śrub • tylny zimmering wału dzielony • pokrywy zaworów przykręcane śrubami na obwodzie • dzielona uszczelka misy oleju • metalowa pokrywa rozrządu | Silnik NON-VORTEC | Silnik VORTEC |
PANEWKI WAŁU GŁOWNE
PANEWKI WAŁU KORBOWODOWE
PANEWKI WAŁKA ROZRZĄDU
WAŁEK ROZRZADU - TYP A ( do popychaczy zaworów TYP A )
ZAWORY SSĄCE:
TYP A | TYP B | TYP C |
ZAWORY WYDECHOWE:
TYP A | TYP B | TYP C |
POPYCHACZE ZAWOROWE
TYP A - (płaskie)
TYP B - (rolkowe)
LASKI POPYCHACZY ZAWOROWYCH
TYP A - (do popychaczy bez rolki TYP A)
TYP B - (do popychaczy rolkowych TYP B)
KORBOWÓD
TYP A - (NON-VORTEC)
TYP B - (VORTEC)
TŁOKI SILNIKA
TYP A - (NON-VORTEC ; plaskie denko z wycięciami na zawory ; pod pierścienie 1,98/1,98/4,76)
TYP B - (NON-VORTEC ; wklęsłe denko z wycięciami na zawory ; pod pierścienie 1,98/1,98/4,76)
TYP C -(VORTEC ; pod pierścienie 1,5/1,5/3,0)
PIERŚCIENIE TŁOKOWE
TYP A - (NON-VORTEC ; pod głęboki rowek olejowy 5,08mm ; pod tłoki TYP A i B ; grubości: 1,98/1,98/4,76mm)
TYP B - (NON-VORTEC ; pod płytki rowek olejowy 4,19mm ; grubości: 1,98/1,98/4,76mm)
TYP C - (VORTEC ; pod tłoki TYP C ; grubości: 1,5/1,5/3,0 mm)
TYP D - (VORTEC ; pod tłoki z szerokim rowkiem olejowym - 4,0mm ; grubości: 2,0/1,5/4,0)
ROZRZĄD
TYP A - (NON-VORTEC ; do płaskich popychaczy zaworowych TYP A)
TYP B - (NON-VORTEC ; do płaskich popychaczy zaworowych TYP A ; rozrząd wzmacniany dwu-rzędowy)
TYP C - (do rolkowych popychaczy zaworowych TYP B ; szerokość wieńca - 10,25mm)
TYP D - (do rolkowych popychaczy zaworowych TYP B ; szerokość wieńca - 7,11mm; średnica wew. otworu - 17mm)
TYP E - ( do płaskich popychaczy zaworowych TYP A ; szerokość wieńca - 7,11mm ; średnica wew. otworu - 22mm )
POMPA OLEJU
TYP A - (pod smok 5/8``)
TYP B - (pod smok 3/4``)
POMPA WODY
TYP A - (pompa niska - wysokość całkowita 145mm ; stosowana głównie w łodziach Mercruiser OMC Volvo Penta)
TYP B - (pompa wysoka - wysokość całkowita 177mm ; pod wąski pasek napędu)
TYP C - (pompa wysoka - wysokość całkowita 177mm ; pod szeroki pasek napędu)
TYP D - (pompa wysoka - wysokość całkowita 177mm ; pod szeroki pasek napędu ; VORTEC po 1996)
FILTR OLEJU SILNIKA
TYP A (PH5)
Wysokość – 131mm
Gwint – 13/16``
Średnica uszczelnienia - 79,75 x 90,24 mm
TYP B (PH30)
Wysokość – 103mm
Gwint – 13/16``
Średnica uszczelnienia - 79,75 x 90,24 mm
TYP C
Wysokość – 84mm
Gwint – 13/16``
Średnica uszczelnienia - 79,75 x 90,24 mm
KOPUŁKA – TYP A | PALEC – TYP A | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP A1 – do gaźnika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP A2 – do wtrysku TBI/EFI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
APARAT ZAPŁONOWY - TYP B | KOPUŁKA – TYP B | PALEC – TYP B | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP B1 - stosowane w Mercruiser MPI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP B2 - stosowane w VOLVO PENTA MPI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
KOPUŁKA - TYP C | PALEC – TYP C1 | PALEC – TYP C2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP C1 – stosowane w MERCRUISER TBI/EFI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP C2 – stosowane w VOLVO PENTA TBI/EFI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP C3 - stosowane w VOLVO PENTA MFI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
KOPUŁKA – TYP D | PALEC – TYP D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP D – stosowane przy gaźniku | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
KOPUŁKA – TYP E | PALEC – TYP E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP E – stosowane przy gaźniku | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|