SILNIK GM / CHEVROLET
5,7 V8 16V 350 OHV (śr. cylindra 101,60 mm)



USZCZELKA GŁOWICY

Wyceń




USZCZELKI KOLEKTORA SSĄCEGO

TYP A - (kolektor ssący montowany na 12 śrub)

Wyceń

TYP B - (VORTEC ; kolektor ssący monowany na 8 srub)

Wyceń



USZCZELKI KOLEKTOROW WYDECHOWYCH

TYP A

Wyceń

TYP B

Wyceń



USZCZELKI POKRYW ZAWOROWYCH

TYP A - (pokrywy przykręcane śrubami na obwodzie)

Wyceń

TYP B - (pokrywy przykręcemi śrubami na środku pokryw)

Wyceń



USZCZELNIACZE ZAWOROWE

TYP A - (NON-VORTEC ; pod trzonek zaworowy - 8,67mm )

Wyceń

TYP B - (NON-VORTEC ; pod trzonek zaworowy - 9,44mm )

Wyceń

TYP C - (NON-VORTEC ; oringi pod uszczelniacze zaworowe TYP A )

Wyceń

TYP D - (VORTEC)

Wyceń

USZCZELNIENIE WAŁU KORBOWEGO TYLNE

TYP A - (zimmering dzielony)

Wyceń

TYP B - (zimmering jedno-częściowy ; NON-VORTEC ; 115x95x12,5mm)

Wyceń

TYP C - (zimmering jedno-częściowy ; VORTEC ; 115x95x12mm)

Wyceń



USZCZELKA MISY OLEJU

TYP A - (do zimmeringu wału dzielonego - TYP A)

Wyceń

TYP B - (do zimmeringu wału jedno-częściowego TYP B + C)

Wyceń

USZCZELNIENIE POKRYWY ROZRZĄDU + ZIMMERING WAŁU PRZEDNI

TYP A - (do metalowej pokrywy rozrządu ; zimmering 61x45x9,5mm)

Wyceń

TYP B - (do plastikowej pokrywy rozrządu ; VORTEC ; zimmering 61,5x45x9,5mm)

Wyceń



ZESTAW USZCZELEK NA CAŁY SILNIK

TYP A

Wyceń

TYP B

Wyceń

TYP C

Wyceń

Silnik NON-VORTEC
• kolektor ssący na 12 śrub
• tylny zimmering wału dzielony
• pokrywy zaworów przykręcane śrubami na obwodzie
• dzielona uszczelka misy oleju
• metalowa pokrywa rozrządu

Silnik NON-VORTEC
• kolektor ssący na 12 śrub
• tylny zimmering wału 1-no częściowy
• 1-no częściowa uszczelka misy oleju
• metalowa pokrywa rozrzadu

Silnik VORTEC
• kolektor ssący na 8 śrub
• pokrywa rozrządu z tworzywa
• zestaw NIE zawiera zimmeringu wału przód



PANEWKI WAŁU GŁOWNE

Wyceń



PANEWKI WAŁU KORBOWODOWE

Wyceń



PANEWKI WAŁKA ROZRZĄDU

Wyceń



WAŁEK ROZRZADU - TYP A ( do popychaczy zaworów TYP A )

Wyceń

   

ZAWORY SSĄCE:

TYP A
wymiary w mm: 43,69 x 8,67 x 124,76
; 2 rowki

Wyceń

TYP B
wymiary w mm: 49,30 x 8,67 x 124,00
2 rowki

Wyceń

TYP C
wymiary w mm: 49,28 x 8,67 x 123,95
1 rowek ; do silników VORTEC

Wyceń




ZAWORY WYDECHOWE:

TYP A
wymiary w mm: 38,10 x 8,67 x 125,00
2 rowki

Wyceń

TYP B
wymiary w mm: 38,10 x 9,44 x 125,00
2 rowki

Wyceń

TYP C
wymiary w mm: 38,10 x 8,67 x 124,97
1 rowek ; do silników VORTEC

Wyceń



POPYCHACZE ZAWOROWE

TYP A - (płaskie)

Wyceń

 

TYP B - (rolkowe)

Wyceń

 



LASKI POPYCHACZY ZAWOROWYCH

TYP A - (do popychaczy bez rolki TYP A)

Wyceń

TYP B - (do popychaczy rolkowych TYP B)

Wyceń



KORBOWÓD

TYP A - (NON-VORTEC)

Wyceń

TYP B - (VORTEC)

Wyceń



TŁOKI SILNIKA

TYP A - (NON-VORTEC ; plaskie denko z wycięciami na zawory ; pod pierścienie 1,98/1,98/4,76)

Wyceń

 

TYP B - (NON-VORTEC ; wklęsłe denko z wycięciami na zawory ; pod pierścienie 1,98/1,98/4,76)

Wyceń

 

TYP C -(VORTEC ; pod pierścienie 1,5/1,5/3,0)

Wyceń

 



PIERŚCIENIE TŁOKOWE

TYP A - (NON-VORTEC ; pod głęboki rowek olejowy 5,08mm ; pod tłoki TYP A i B ; grubości: 1,98/1,98/4,76mm)

Wyceń

TYP B - (NON-VORTEC ; pod płytki rowek olejowy 4,19mm ; grubości: 1,98/1,98/4,76mm)

Wyceń

TYP C - (VORTEC ; pod tłoki TYP C ; grubości: 1,5/1,5/3,0 mm)

Wyceń

TYP D - (VORTEC ; pod tłoki z szerokim rowkiem olejowym - 4,0mm ; grubości: 2,0/1,5/4,0)

Wyceń




ROZRZĄD

TYP A - (NON-VORTEC ; do płaskich popychaczy zaworowych TYP A)

Wyceń

TYP B - (NON-VORTEC ; do płaskich popychaczy zaworowych TYP A ; rozrząd wzmacniany dwu-rzędowy)

Wyceń

TYP C - (do rolkowych popychaczy zaworowych TYP B ; szerokość wieńca - 10,25mm)

Wyceń

TYP D - (do rolkowych popychaczy zaworowych TYP B ; szerokość wieńca - 7,11mm; średnica wew. otworu - 17mm)

Wyceń

TYP E - ( do płaskich popychaczy zaworowych TYP A ; szerokość wieńca - 7,11mm ; średnica wew. otworu - 22mm )

Wyceń

POMPA OLEJU

TYP A - (pod smok 5/8``)

Wyceń

TYP B - (pod smok 3/4``)

Wyceń

 



POMPA WODY

TYP A - (pompa niska - wysokość całkowita 145mm ; stosowana głównie w łodziach Mercruiser OMC Volvo Penta)

Wyceń

  

TYP B - (pompa wysoka - wysokość całkowita 177mm ; pod wąski pasek napędu)

Wyceń

  

TYP C - (pompa wysoka - wysokość całkowita 177mm ; pod szeroki pasek napędu)

Wyceń

  

TYP D - (pompa wysoka - wysokość całkowita 177mm ; pod szeroki pasek napędu ; VORTEC po 1996)

Wyceń

  




FILTR OLEJU SILNIKA

TYP A (PH5)

Wyceń

Wysokość – 131mm
Gwint – 13/16``
Średnica uszczelnienia - 79,75 x 90,24 mm



TYP B (PH30)

Wyceń

Wysokość – 103mm
Gwint – 13/16``
Średnica uszczelnienia - 79,75 x 90,24 mm



TYP C

Wyceń

Wysokość – 84mm
Gwint – 13/16``
Średnica uszczelnienia - 79,75 x 90,24 mm



ZAPŁON – GM V8 5,0 305 OHV / V8 5,7 350 OHV



TYP A - APARAT ZAPŁONOWY THUNDERBOLT

KOPUŁKA – TYP A

Wyceń

PALEC – TYP A

Wyceń

KABLE – TYP A1 – do gaźnika

Wyceń

grubość

8

mm

 

 

 

cale

cm

coil

12

30,48

1

29,5

74,93

2

29,5

74,93

3

34,5

87,63

4

34,5

87,63

5

38,5

97,79

6

38,5

97,79

7

44,5

113,03

8

44,5

113,03

KABLE – TYP A2 – do wtrysku TBI/EFI

Wyceń

 

grubość

8

mm

 

 

 

cale

cm

coil

12

30,48

1

29

73,66

2

33

83,82

3

33

83,82

4

39

99,06

5

39

99,06

6

39

99,06

7

45

114,3

8

45

114,3



TYP B - APARAT ZAPŁONOWY DELCO

APARAT ZAPŁONOWY - TYP B

Wyceń

KOPUŁKA – TYP B

Wyceń

PALEC – TYP B

Wyceń

KABLE – TYP B1 - stosowane w Mercruiser MPI

Wyceń

grubość

7

mm

 

 

 

cale

cm

coil

21

53,34

1

22

55,88

2

22

55,88

3

27

68,58

4

27

68,58

5

31

78,74

6

31

78,74

7

36

91,44

8

36

91,44

 

KABLE – TYP B2 - stosowane w VOLVO PENTA MPI

Wyceń

 

grubość

7

mm

 

 

 

cale

cm

coil

19

48,26

1

22,5

57,15

2

22,5

57,15

3

27,5

69,85

4

27,5

69,85

5

31,5

80,01

6

31,5

80,01

7

36,5

92,71

8

36,5

92,71

 



TYP C – APARAT ZAPŁONOWY DELCO EST

KOPUŁKA - TYP C

Wyceń

PALEC – TYP C1

Wyceń

PALEC – TYP C2

Wyceń

KABLE – TYP C1 – stosowane w MERCRUISER TBI/EFI

Wyceń

 

grubość

8

mm

 

 

 

cale

cm

coil

9

22,86

1

29

73,66

2

29

73,66

3

33

83,82

4

33

83,82

5

39

99,06

6

39

99,06

7

45

114,3

8

45

114,3

KABLE – TYP C2 – stosowane w VOLVO PENTA TBI/EFI

Wyceń

grubość

8

mm

 

 

 

cale

cm

coil

13,5

34,29

1

29

73,66

2

29

73,66

3

31,5

80,01

4

31,5

80,01

5

33

83,82

6

33

83,82

7

40

101,6

8

40

101,6

 

KABLE – TYP C3 - stosowane w VOLVO PENTA MFI

Wyceń

 

grubość

8

mm

 

 

 

cale

cm

coil

13,5

34,29

1

23,5

59,69

2

23,5

59,69

3

31,5

80,01

4

31,5

80,01

5

36,5

92,71

6

36,5

92,71

7

41,5

105,41

8

41,5

105,41

 



TYP D – APARAT ZAPŁONOWY PRESTOLITE (kopułka na zatrzaski)

KOPUŁKA – TYP D

Wyceń

PALEC – TYP D

Wyceń

KABLE – TYP D – stosowane przy gaźniku

Wyceń

 

grubość

8

mm

 

 

 

cale

cm

coil

13

33,02

1

29

73,66

2

31

78,74

3

36

91,44

4

38

96,52

5

40

101,6

6

43

109,22

7

43

109,22

8

48

121,92



TYP E – APARAT ZAPŁONOWY PRESTOLITE (kopułka przykręcana)
 
KOPUŁKA – TYP E

Wyceń

PALEC – TYP E

Wyceń

KABLE – TYP E – stosowane przy gaźniku

Wyceń

grubość

8

mm

 

 

 

cale

cm

coil

13

33,02

1

29

73,66

2

31

78,74

3

36

91,44

4

38

96,52

5

40

101,6

6

43

109,22

7

43

109,22

8

48

121,92