// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
USZCZELKI KOLEKTORA SSĄCEGO
TYP A - (kolektor ssący montowany na 12 śrub)
TYP B - (VORTEC ; kolektor ssący monowany na 8 srub)
USZCZELKI KOLEKTOROW WYDECHOWYCH
TYP A
TYP B
USZCZELKI POKRYW ZAWOROWYCH
TYP A - (pokrywy przykręcane śrubami na obwodzie)
TYP B - (pokrywy przykręcemi śrubami na środku pokryw)
USZCZELNIACZE ZAWOROWE
TYP A - (NON-VORTEC ; pod trzonek zaworowy - 8,67mm )
TYP B - (NON-VORTEC ; pod trzonek zaworowy - 9,44mm )
TYP C - (NON-VORTEC ; oringi pod uszczelniacze zaworowe TYP A )
TYP D - (VORTEC)
USZCZELNIENIE WAŁU KORBOWEGO TYLNE
TYP A - (zimmering dzielony)
TYP B - (zimmering jedno-częściowy ; NON-VORTEC ; 115x95x12,5mm)
TYP C - (zimmering jedno-częściowy ; VORTEC ; 115x95x12mm)
USZCZELKA MISY OLEJU
TYP A - (do zimmeringu wału dzielonego - TYP A)
TYP B - (do zimmeringu wału jedno-częściowego TYP B + C)
USZCZELNIENIE POKRYWY ROZRZĄDU + ZIMMERING WAŁU PRZEDNI
TYP A - (do metalowej pokrywy rozrządu ; zimmering 61x45x9,5mm)
TYP B - (do plastikowej pokrywy rozrządu ; VORTEC ; zimmering 61,5x45x9,5mm)
PANEWKI WAŁU GŁOWNE
PANEWKI WAŁU KORBOWODOWE
PANEWKI WAŁKA ROZRZĄDU
POPYCHACZE ZAWOROWE
TYP A - (płaskie)
TYP B - (rolkowe)
LASKI POPYCHACZY ZAWOROWYCH
TYP A - (do popychaczy bez rolki TYP A)
TYP B - (do popychaczy rolkowych TYP B)
ZAWORY SSĄCE
TYP A | TYP B | TYP C |
ZAWORY WYDECHOWE:
TYP A | TYP B | TYP C |
KORBOWÓD
TYP A - (NON-VORTEC)
TYP B - (VORTEC)
TŁOKI SILNIKA
TYP A - (wklęsłe denko bez nacięć na zawory ; z głębokim kanałem olejowym - 5,08mm)
TYP B - (płaskie denko z wycięciami na zawory ; z głębokim kanałem olejowym - 5,08mm)
TYP C - (wklęsłe denko z wycięciami na zawory ; z głębokim kanałem olejowym - 5,08mm)
TYP D - (wklęsłe denko z wycięciami na zawory ; z płytkim kanałem olejowym - 4,32mm)
PIERŚCIENIE TŁOKOWE
TYP A - (do tłoków TYP A/B/C z głębokim kanałem olejowym - 5,08mm ; grubości: 1,98/1,98/4,76mm)
TYP B - (do tłoków TYP D z płytkim kanałem olejowym - 4,32mm ; grubości: 1,98/1,98/4,76mm)
ROZRZĄD
TYP A - (do pŁaskich popychaczy zaworowych TYP A)
TYP B - (do płaskich popychaczy zaworowych TYP A ; wzmacniany dwu-rzędowy)
TYP C - (do rolkowych popychaczy zaworowych TYP B ; szerokość wieńca - 10,25mm)
POMPA OLEJU
TYP A - (pod smok 5/8``)
TYP B - (pod smok 3/4``)
POMPA WODY
TYP A - (pompa niska - wysokość całkowita 145mm ; stosowana głównie w łodziach Mercruiser OMC Volvo Penta)
TYP B - (pompa wysoka - wysokość całkowita 177mm ; pod wąski pasek napędu)
TYP C - (pompa wysoka - wysokość całkowita 177mm ; pod szeroki pasek napędu)
TYP D - (pompa wysoka - wysokość całkowita 177mm ; pod szeroki pasek napędu ; VORTEC po 1996)
FILTR OLEJU SILNIKA
TYP A (PH5)
Wysokość – 131mm
Gwint – 13/16``
Średnica uszczelnienia - 79,75 x 90,24 mm
TYP B (PH30)
Wysokość – 103mm
Gwint – 13/16``
Średnica uszczelnienia - 79,75 x 90,24 mm
TYP C
Wysokość – 84mm
Gwint – 13/16``
Średnica uszczelnienia - 79,75 x 90,24 mm
KOPUŁKA – TYP A | PALEC – TYP A | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP A1 – do gaźnika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP A2 – do wtrysku TBI/EFI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
APARAT ZAPŁONOWY - TYP B | KOPUŁKA – TYP B | PALEC – TYP B | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP B1 - stosowane w Mercruiser MPI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP B2 - stosowane w VOLVO PENTA MPI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
KOPUŁKA - TYP C | PALEC – TYP C1 | PALEC – TYP C2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP C1 – stosowane w MERCRUISER TBI/EFI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP C2 – stosowane w VOLVO PENTA TBI/EFI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP C3 - stosowane w VOLVO PENTA MFI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
KOPUŁKA – TYP D | PALEC – TYP D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP D – stosowane przy gaźniku | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
KOPUŁKA – TYP E | PALEC – TYP E | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP E – stosowane przy gaźniku | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|