SILNIK GM / CHEVROLET
7.4 V8 454 OHV (śr.cylindra 107.95 mm)



USZCZELKI GŁOWICY (TYP1 GEN IV, TYP2 GEN V/VI)

Wyceń Typ 1

Wyceń Typ 2

Wyceń Typ 3



USZCZELKI KOLEKTORA SSĄCEGO

TYP 1  - gaźnik ; owalne kanały w kolektorze ; IV V VI GEN

Wyceń

TYP 2 - gaźnik ; prostokątne kanały w kolektorze ; IV V VI GEN

Wyceń


TYP 3 - EFI ; prostokątne kanały w kolektorze ; V VI GEN

Wyceń


TYP 4 - MPI ; owalne kanały w kolektorze : VORTEC

Wyceń



USZCZELKI KOLEKTORA WYDECHOWEGO

TYP 1

Wyceń

TYP 2

Wyceń




USZCZELKI POKRYW ZAWOROWYCH

TYP 1 - (GEN IV ; porywy stalowe)

Wyceń

TYP 2 - (GEN V w/o EFI ; pokrywy stalowe)

Wyceń

TYP 3 - (GEN V w/EFI, GEN VI ; pokrywy aluminiowe)

Wyceń



USZCZELNIACZE ZAWOROWE

Wyceń

USZCZELNIENIE WAŁU KORBOWEGO TYLNE

TYP 1 - (GEN IV ; dzielony zimmering)

Wyceń

TYP 2 - (GEN V / VI ; jedno-częściowy zimmering)

Wyceń

USZCZELNIENIE POKRYWY ROZRZĄDU + ZIMMERING WAŁU KORBOWEGO PRZEDNI

TYP 1 - (GEN IV / V do stalowej pokrywy na 12 śrub)

Wyceń

TYP 2 - (GEN VI do aluminiowej pokrywy na 8 śrub)

Wyceń

USZCZELKA MISY OLEJU

TYP 1 - (GEN IV ; do dzielongo zimmeringu wału TYP 1 ; 4-częściowa)

Wyceń

TYP 2 - (GEN IV ; do dzielongo zimmeringu wału TYP 1 ; 1-częściowa)

Wyceń

TYP 3 - (GEN V / VI ; do 1-częściowego zimmeringu wału TYP 2)

Wyceń



PANEWKI WAŁU KORBOWEGO - GŁÓWNE

Wyceń



PANEWKI WAŁU KORBOWEGO - KORBOWODOWE

Wyceń



PANEWKI WAŁKA ROZRZĄDU

Wyceń



POPYCHACZE ZAWOROWE

TYP 1 - (płaskie ; GEN IV)

Wyceń

 

TYP 2 - (płaskie ; GEN V)

Wyceń

 

TYP 3 - (rolkowe ; GEN VI)

Wyceń

 

PIERŚCIENIE SILNIKA

TYP 1 - (GEN IV / V ; do tłoków z głębokim kanałem olejowym - 4,83mm)

Wyceń

TYP 2 - (GEN VI ; do tłoków z płytkim kanałem olejowym - 4,32mm)

Wyceń



ROZRZĄD

TYP 1 - (GEN IV / V ; do płaskich popychaczy zaworowych TYP 1 i 2)

Wyceń

 

TYP 2 - (GEN VI ; do rolkowych popychaczy zaworowych TYP 3)

Wyceń

 

TYP 3 - (GEN VI ; do rolkowych popychaczy zaworowych TYP 3)

Wyceń



POMPA WODY

TYP 1 - (GEN IV / V / VI ; stosowana w łodziach motorowych)

Wyceń

  




FILTR OLEJU SILNIKA

TYP A (PH5)

Wyceń

Wysokość – 131mm
Gwint – 13/16``
Średnica uszczelnienia - 79,75 x 90,24 mm



TYP B (PH30)

Wyceń

Wysokość – 103mm
Gwint – 13/16``
Średnica uszczelnienia - 79,75 x 90,24 mm



TYP C

Wyceń

Wysokość – 84mm
Gwint – 13/16``
Średnica uszczelnienia - 79,75 x 90,24 mm



ZAPŁON – GM V8 7,4 454 OHV



TYP A – APARAT ZAPŁONOWY THUNDERBOLT

KOPUŁKA – TYP A

Wyceń

PALEC – TYP A

Wyceń

KABLE – TYP A - stosowane głównie w Mercruiser

Wyceń

grubość

7

mm

 

 

coil

cale

cm

1

25

63,50

2

25

63,50

3

25

63,50

4

25

63,50

5

32

81,28

6

32

81,28

7

32

81,28

8

32

81,28



TYP B – APARAT ZAPŁONOWY DELCO EST

KOPUŁKA – TYP B

Wyceń

PALEC – TYP B

Wyceń

KABLE – TYP B1 – stosowane w Mercruiser TBI/EFI/MFI

Wyceń

grubość

8

mm

 

 

 

cale

cm

COIL

9

22,86

1

29

73,66

2

33

83,82

3

33

83,82

4

33

83,82

5

39

99,06

6

39

99,06

7

45

114,30

8

45

114,30

KABLE – TYP B2 stosowane w Volvo Penta TBI/EFI/MFI

Wyceń

grubość

8

mm

 

 

 

cale

cm

coil

13,5

34,29

1

29

73,66

2

29

73,66

3

31,5

80,01

4

31,5

80,01

5

33

83,82

6

33

83,82

7

40

101,6

8

40

101,6

KABLE – TYP B3 stosowane w Volvo Penta TBI/EFI/MFI

Wyceń

grubość

8

mm

 

 

 

cale

cm

COIL

11,5

29,21

1

28

71,12

2

31

78,74

3

34

86,36

4

36

91,44

5

40

101,60

6

40

101,60

7

44,5

113,03

8

48

121,92



TYP C – APARAT ZAPŁONOWY MALLORY

KOPUŁKA – TYP C

Wyceń

PALEC – TYP C

Wyceń

KABLE – TYP C stosowane przy gaźniku

Wyceń

 

grubość

8

mm

 

 

 

cale

cm

COIL

9

22,86

1

28

71,12

2

31

78,74

3

31

78,74

4

34,5

87,63

5

41

104,14

6

41

104,14

7

43,5

110,49



TYP D – APARAT ZAPŁONOWY PRESTOLITE

KOPUŁKA – TYP D

Wyceń

PALEC – TYP D

Wyceń

KABLE – TYP D stosowane przy gaźniku

Wyceń

grubość

8

mm

 

 

 

cale

cm

COIL

9

22,86

1

28

71,12

2

31

78,74

3

31

78,74

4

34,5

87,63

5

41

104,14

6

41

104,14

7

43,5

110,49



TYP E – APARAT ZAPŁONOWY HOLLEY

KOPUŁKA – TYP E

Wyceń

PALEC – TYP E

Wyceń