// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
USZCZELKI GŁOWICY (TYP1 GEN IV, TYP2 GEN V/VI)
USZCZELKI KOLEKTORA SSĄCEGO
TYP 1 - gaźnik ; owalne kanały w kolektorze ; IV V VI GEN
TYP 2 - gaźnik ; prostokątne kanały w kolektorze ; IV V VI GEN
TYP 3 - EFI ; prostokątne kanały w kolektorze ; V VI GEN
TYP 4 - MPI ; owalne kanały w kolektorze : VORTEC
USZCZELKI KOLEKTORA WYDECHOWEGO
TYP 1
TYP 2
USZCZELKI POKRYW ZAWOROWYCH
TYP 1 - (GEN IV ; porywy stalowe)
TYP 2 - (GEN V w/o EFI ; pokrywy stalowe)
TYP 3 - (GEN V w/EFI, GEN VI ; pokrywy aluminiowe)
USZCZELNIACZE ZAWOROWE
USZCZELNIENIE WAŁU KORBOWEGO TYLNE
TYP 1 - (GEN IV ; dzielony zimmering)
TYP 2 - (GEN V / VI ; jedno-częściowy zimmering)
USZCZELNIENIE POKRYWY ROZRZĄDU + ZIMMERING WAŁU KORBOWEGO PRZEDNI
TYP 1 - (GEN IV / V do stalowej pokrywy na 12 śrub)
TYP 2 - (GEN VI do aluminiowej pokrywy na 8 śrub)
USZCZELKA MISY OLEJU
TYP 1 - (GEN IV ; do dzielongo zimmeringu wału TYP 1 ; 4-częściowa)
TYP 2 - (GEN IV ; do dzielongo zimmeringu wału TYP 1 ; 1-częściowa)
TYP 3 - (GEN V / VI ; do 1-częściowego zimmeringu wału TYP 2)
PANEWKI WAŁU KORBOWEGO - GŁÓWNE
PANEWKI WAŁU KORBOWEGO - KORBOWODOWE
PANEWKI WAŁKA ROZRZĄDU
POPYCHACZE ZAWOROWE
TYP 1 - (płaskie ; GEN IV)
TYP 2 - (płaskie ; GEN V)
TYP 3 - (rolkowe ; GEN VI)
PIERŚCIENIE SILNIKA
TYP 1 - (GEN IV / V ; do tłoków z głębokim kanałem olejowym - 4,83mm)
TYP 2 - (GEN VI ; do tłoków z płytkim kanałem olejowym - 4,32mm)
ROZRZĄD
TYP 1 - (GEN IV / V ; do płaskich popychaczy zaworowych TYP 1 i 2)
TYP 2 - (GEN VI ; do rolkowych popychaczy zaworowych TYP 3)
TYP 3 - (GEN VI ; do rolkowych popychaczy zaworowych TYP 3)
POMPA WODY
TYP 1 - (GEN IV / V / VI ; stosowana w łodziach motorowych)
FILTR OLEJU SILNIKA
TYP A (PH5)
Wysokość – 131mm
Gwint – 13/16``
Średnica uszczelnienia - 79,75 x 90,24 mm
TYP B (PH30)
Wysokość – 103mm
Gwint – 13/16``
Średnica uszczelnienia - 79,75 x 90,24 mm
TYP C
Wysokość – 84mm
Gwint – 13/16``
Średnica uszczelnienia - 79,75 x 90,24 mm
ZAPŁON – GM V8 7,4 454 OHV
TYP A – APARAT ZAPŁONOWY THUNDERBOLT
KOPUŁKA – TYP A | PALEC – TYP A | ||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP A - stosowane głównie w Mercruiser | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
TYP B – APARAT ZAPŁONOWY DELCO EST
KOPUŁKA – TYP B | PALEC – TYP B | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP B1 – stosowane w Mercruiser TBI/EFI/MFI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP B2 stosowane w Volvo Penta TBI/EFI/MFI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP B3 stosowane w Volvo Penta TBI/EFI/MFI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
TYP C – APARAT ZAPŁONOWY MALLORY
KOPUŁKA – TYP C | PALEC – TYP C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP C stosowane przy gaźniku | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
TYP D – APARAT ZAPŁONOWY PRESTOLITE
KOPUŁKA – TYP D1 *kopułka na zatrzaski | PALEC – TYP D1 |
KOPUŁKA – TYP D2 *kopułka przykręcana | PALEC – TYP D2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
KABLE – TYP D stosowane przy gaźniku | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
TYP E – APARAT ZAPŁONOWY HOLLEY
KOPUŁKA – TYP E | PALEC – TYP E |