// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
*** UWAGA: Nie przyjmujemy zwrotów paczkomatem! ***
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczylub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres RANIX, ul.Badylarska 31, 02-484 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące wad rzeczy sprzedanej.
Złożenie reklamacji może nastąpić na piśmie na adres Sprzedającego: RANIX, ul.Badylarska 31, 02-484 Warszawa,
drogą mailową na adres: fenix@fenix.com.pl ( formularz DOC, formularz PDF )
lub osobiście w siedzibie Sprzedawcy: sklep RANIX, ul.Badylarska 31, 02-484 Warszawa.
W przypadku ustnego złożenia reklamacji
Sprzedawca sporządza protokół zawierający informacje o treści reklamacji. Reklamacja winna zawierać informacje dotyczące osoby składającej reklamację, dane adresowe osoby składającej reklamację (w tym w miarę możliwości w celu usprawnienia kontaktu adres mailowy i telefon), przedmiot oraz uzasadnienie reklamacji, wskazanie żądania, dane dotyczące daty nabycia i otrzymania Towaru podlegającego reklamacji.
2. Ustosunkujemy się do reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.
3. Naprawę lub wymianę towaru zrealizujemy niezwłocznie, zwykle w czasie nieprzekraczającym 30 dni.
Więcej o postępowaniu reklamacyjnym znajdą Państwo w naszym Regulaminie
Okres, na jaki RANIX udziela gwarancji na zakupione części: 2 lata klient indywidualny (konsument), 1 rok firma (przedsiębiorca)
Aby korzystać z uprawnień gwarancyjnych musisz:
1. Zamontować część zgodnie z instrukcją i właściwą dla danej części technologią montażu
2. Użytkować część zgodnie z przeznaczeniem (część zamontowana w modelu samochodu, do którego jest przeznaczona; część zamontowana w miejscu, do którego została przewidziana przez producenta)
RANIX zobowiązuje się usunąć wadę części lub wymienić ja na nową w ciągu 30 dni od złożenia reklamacji. Złóż reklamację
Nie są objęte gwarancją części w następujących sytuacjach:
części podlegające normalnemu zużyciu, którego stopień jest uzależniony od warunków użytkowania i stylu jazdy samochodem (okładziny, bębny, tarcze, klocki hamulcowe; łożysko wyciskowe, tarcza cierna i docisk sprzęgła; opony; pióra wycieraczek; elementy gumowe; paski napędu osprzętu; paski zębate i klinowe; wewn./zewn/ elementy wykończeniowe, listwy ozdobne, uszczelki; wykładziny podłogowe; świece zapłonowe; baterie, bezpieczniki; żarówki; sprężyny gazowe, amortyzatory, kolumny McPherson)