// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Pasek wielorowkowy, zwany też wieloklinowym lub PK służy do przekazywania napędu od strony wału korbowego silnika do urządzeń i osprzętu współpracującymi z nim takich jak: pompa wody, alternator, kompresor klimatyzacji, pompa wspomagania kierownicy. Od stanu technicznego paska zależeć będzie stopień zużycia urządzeń napędzanych nim. Uszkodzenie paska wielorowkowego może doprowadzić do awarii i unieruchomienia auta. Z paskami wieloklinowymi współpracują także rolki prowadzące oraz napinacze pasków wielorowkowych, które zapewniają prawidłową pracę i naprężenie paska. Zużyty pasek należy niezwłocznie wymienić! Objawy uszkodzenia paska to: nadmierne wibracje silnika, podwyższona temperatura silnika lub brak ładowania akumulatora.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
BMW
318I [1995-94] ALL
318IS [1995-94] ALL
318TI [1995] ALL
CHEVROLET
S10 [1997-96] L4 2.2L
GMC
Sonoma [1997-96] L4 2.2L
ISUZU
Hombre 1996] ALL
Hombre 1997] L4 2.2L
RAM
1500 [2013] 5.7
VOLKSWAGEN
Beetle [2004-98] L4 1.9L
Golf [2004-99] L4 1.9L
Jetta [2004-99] L4 1.9L
NUMERY OE:
0124196012, 11281247284, 24575795, 3679431, 4627668AA, 7700857070, 88GB450P654, 88GB453P654, 9429837, PSA9615207980