// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Napinacz paska klinowego zapewnia odpowiednie naprężenie paska wielorowkowego i przeciwdziała jego ślizganiu się. Napinacz składa się z rolki dociskającej, dźwigni oraz sprężyny napinającej. Jest to element typowo eksploatacyjny i w miar zwiększania przebiegu auta ulega awarii. Objawy uszkodzenie napinacza to pisk paska klinowego napędzającego osprzęt w aucie taki jak: kompresor klimatyzacji, pompa wodna, alternator, rolki prowadzące pasek. Zużyty element należy niezwłocznie wymienić gdyż zużyta rolka napinacza może uszkodzić pasek i w ten sposób unieruchomić auto. Niektóre modele napinaczy posiadają wymienną rolkę dzięki czemu nie trzeba wymieniać całego napinacza jeśli zużyje się tylko łożysko tej rolki.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
CHRYSLER
Aspen [2007-2009] 4.7
DODGE
Dakota [2004-2010] 3.7, 4.7
Durango [2004-2009] 3.7, 4.7
Nitro [2007-2011] 3.7
Ram 1500 Pickup [2004-2010] 3.7, 4.7
JEEP
Commander [2006-2010] 3.7, 4.7
Grand Cherokee [2004-2010] 3.7, 4.7
Liberty [2004-2012] 3.7
MITSUBISHI
Raider [2006-2009] 3.7, 4.7
RAM
1500 [2011-2013] 3.7, 4.7
Dakota [2011] 3.7, 4.7