// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Napinacz paska klinowego zapewnia odpowiednie naprężenie paska wielorowkowego i przeciwdziała jego ślizganiu się. Napinacz składa się z rolki dociskającej, dźwigni oraz sprężyny napinającej. Jest to element typowo eksploatacyjny i w miar zwiększania przebiegu auta ulega awarii. Objawy uszkodzenie napinacza to pisk paska klinowego napędzającego osprzęt w aucie taki jak: kompresor klimatyzacji, pompa wodna, alternator, rolki prowadzące pasek. Zużyty element należy niezwłocznie wymienić gdyż zużyta rolka napinacza może uszkodzić pasek i w ten sposób unieruchomić auto. Niektóre modele napinaczy posiadają wymienną rolkę dzięki czemu nie trzeba wymieniać całego napinacza jeśli zużyje się tylko łożysko tej rolki.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
FORD
EXPLORER [2010-97] V6 4.0
EXPLORER SPORT TRAC [2005-01] ALL
EXPLORER SPORT TRAC [2010-07] V6 4.0
MUSTANG [2010-05] V6 4.0
RANGER [2010-01] V6 4.0
LAND ROVER
LR3 [2007-05] V6 4.0
MAZDA
B4000 [2009-02] ALL
MERCURY
MOUNTAINEER [2010-98] V6 4.0
NUMERY OE:
FORD: 1L5E6B209AB, YL2Z6B209AA, 1L5E6B209AD, 1L5E6B209AC, 6L2E6B209CA, 5R3Z6B209BA, 7R3E6B209AA, 5R3E6B209BA