// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Napinacz paska klinowego zapewnia odpowiednie naprężenie paska wielorowkowego i przeciwdziała jego ślizganiu się. Napinacz składa się z rolki dociskającej, dźwigni oraz sprężyny napinającej. Jest to element typowo eksploatacyjny i w miar zwiększania przebiegu auta ulega awarii. Objawy uszkodzenie napinacza to pisk paska klinowego napędzającego osprzęt w aucie taki jak: kompresor klimatyzacji, pompa wodna, alternator, rolki prowadzące pasek. Zużyty element należy niezwłocznie wymienić gdyż zużyta rolka napinacza może uszkodzić pasek i w ten sposób unieruchomić auto. Niektóre modele napinaczy posiadają wymienną rolkę dzięki czemu nie trzeba wymieniać całego napinacza jeśli zużyje się tylko łożysko tej rolki.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
CHRYSLER
[2000] Voyager / Grand Voyager V6 3.3 VIN (G) OHV
[2000] Voyager / Grand Voyager V6 3.3 VIN (R) OHV
[1990-1991] Imperial V6 3.3 VIN (R) OHV
[1991-1993] Imperial V6 3.8 VIN (L) OHV
[1990-1993] New Yorker Fifth Avenue V6 3.3 VIN (R) OHV
[1991-1993] New Yorker Fifth Avenue V6 3.8 VIN (L) OHV
[1990-2000] Town&Country V6 3.3 VIN (R) OHV
[1994-2000] Town & Country V6 3.8 VIN (L) OHV
[1998-2000] Town & Country V6 3.3 VIN (G) OHV
DODGE
[1998-2000] Caravan / Grand Caravan V6 3.3 VIN (G) OHV
[1994-1996] Caravan / Grand Caravan V6 3.3 VIN (J) OHV
[1990-2000] Caravan / Grand Caravan V6 3.3 VIN (R) OHV
[1994-2000] Caravan / Grand Caravan V6 3.8 VIN (L) OHV