// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Napinacz paska klinowego zapewnia odpowiednie naprężenie paska wielorowkowego i przeciwdziała jego ślizganiu się. Napinacz składa się z rolki dociskającej, dźwigni oraz sprężyny napinającej. Jest to element typowo eksploatacyjny i w miar zwiększania przebiegu auta ulega awarii. Objawy uszkodzenie napinacza to pisk paska klinowego napędzającego osprzęt w aucie taki jak: kompresor klimatyzacji, pompa wodna, alternator, rolki prowadzące pasek. Zużyty element należy niezwłocznie wymienić gdyż zużyta rolka napinacza może uszkodzić pasek i w ten sposób unieruchomić auto. Niektóre modele napinaczy posiadają wymienną rolkę dzięki czemu nie trzeba wymieniać całego napinacza jeśli zużyje się tylko łożysko tej rolki.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
DODGE
[2000-2003] Dakota V8 4.7 VIN (N) SOHC
[2000-2003] Durango V8 4.7 VIN (N) SOHC
[2002-2003] Ram 1500 V8 4.7 VIN (K) SOHC
[2002-2007] Ram 1500 V8 4.7 VIN (N) SOHC
[2005-2007] Ram 1500 V8 4.7 VIN (P) SOHC
JEEP
[1999-2003] Grand Cherokee V8 4.7 VIN (N) SOHC
[2002-2003] Grand Cherokee V8 4.7 VIN (J) SOHC
[2002-2003] Grand Cherokee V8 4.7 VIN (J) SOHC
[2002-2003] Liberty V8 4.7 VIN (K) SOHC
UWAGA: Zdjęcie poglądowe. Może nieznacznie różnić się w przypadku różnych producentów.