// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Napinacz paska klinowego zapewnia odpowiednie naprężenie paska wielorowkowego i przeciwdziała jego ślizganiu się. Napinacz składa się z rolki dociskającej, dźwigni oraz sprężyny napinającej. Jest to element typowo eksploatacyjny i w miar zwiększania przebiegu auta ulega awarii. Objawy uszkodzenie napinacza to pisk paska klinowego napędzającego osprzęt w aucie taki jak: kompresor klimatyzacji, pompa wodna, alternator, rolki prowadzące pasek. Zużyty element należy niezwłocznie wymienić gdyż zużyta rolka napinacza może uszkodzić pasek i w ten sposób unieruchomić auto. Niektóre modele napinaczy posiadają wymienną rolkę dzięki czemu nie trzeba wymieniać całego napinacza jeśli zużyje się tylko łożysko tej rolki.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
FORD
Escape [2008-05] 2.3
Escape [2010-09] 2.5
Focus [2010-05] 2.0
Focus [2007-03] 2.3
Fusion [2009-06] 2.3
Fusion [2010] 2.5
MAZDA
6 [2007-03] 2.3
Tribute [2008] 2.3
Tribute [2010-09] 2.5
MERCURY
Mariner [2008-05] 2.3
Mariner [2010-09] 2.5
Milan [2009-06] 2.3
Milan [2010] 2.5
NUMERY OE:
CHRYSLER: 3S4Q6A228AB, 3S4Q6A228AC, 3S4Z6A228AA, 6E5Q6A228AB, 6E5Q6A228BA, 6E5Q6A228BB, 6E5Q6A228BD, 6E5Z6A228AA, 6E5Z6A228B, 6E5Z6A228BA, 89372FN, L32115980A, L32115980B, L32115980C, L32115980D, LF1715980D, LF1715980E