// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Pasek wielorowkowy, zwany też wieloklinowym lub PK służy do przekazywania napędu od strony wału korbowego silnika do urządzeń i osprzętu współpracującymi z nim takich jak: pompa wody, alternator, kompresor klimatyzacji, pompa wspomagania kierownicy. Od stanu technicznego paska zależeć będzie stopień zużycia urządzeń napędzanych nim. Uszkodzenie paska wielorowkowego może doprowadzić do awarii i unieruchomienia auta. Z paskami wieloklinowymi współpracują także rolki prowadzące oraz napinacze pasków wielorowkowych, które zapewniają prawidłową pracę i naprężenie paska. Zużyty pasek należy niezwłocznie wymienić! Objawy uszkodzenia paska to: nadmierne wibracje silnika, podwyższona temperatura silnika lub brak ładowania akumulatora.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
CHEVROLET
G30 [1989-88] V8 7.4
FORD
WINDSTAR [1998-96] V6 3.8
GMC
G3500 [1989-88] V8 7.4
SAAB
900 [1998-95] L4 2.0
900 [1998-95 ] L4 2.3
NUMERY OE:
GM: 10101120, 10191429, 10129580, 25529592, 25523745, 22514333, 10129580, 25529592, 25523745, 22514333
FORD: F88Z8620BA, F4ZZ8620B, F4ZE8620CB