// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Pasek wielorowkowy, zwany też wieloklinowym lub PK służy do przekazywania napędu od strony wału korbowego silnika do urządzeń i osprzętu współpracującymi z nim takich jak: pompa wody, alternator, kompresor klimatyzacji, pompa wspomagania kierownicy. Od stanu technicznego paska zależeć będzie stopień zużycia urządzeń napędzanych nim. Uszkodzenie paska wielorowkowego może doprowadzić do awarii i unieruchomienia auta. Z paskami wieloklinowymi współpracują także rolki prowadzące oraz napinacze pasków wielorowkowych, które zapewniają prawidłową pracę i naprężenie paska. Zużyty pasek należy niezwłocznie wymienić! Objawy uszkodzenia paska to: nadmierne wibracje silnika, podwyższona temperatura silnika lub brak ładowania akumulatora.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
BMW
750IL [2001-95] All
850CI [1997-95] All
CADILLAC
SRX [2009-04] V6 3.6
STS [2010-05] V6 3.6
FORD
ESCORT [1999-97] L4 2.0
THUNDERBIRD [1988] V6 3.8
MERCURY
COUGAR [1988-87] V6 3.8
TRACER [1999-97] All
NUMERY OE:
FORD: F7CZ8620BA, F0EE8620EA, E8SZ8620A, E8SE8620CB, E85E8620CB
GM: 3101314, 12578000