// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Pasek wielorowkowy, zwany też wieloklinowym lub PK służy do przekazywania napędu od strony wału korbowego silnika do urządzeń i osprzętu współpracującymi z nim takich jak: pompa wody, alternator, kompresor klimatyzacji, pompa wspomagania kierownicy. Od stanu technicznego paska zależeć będzie stopień zużycia urządzeń napędzanych nim. Uszkodzenie paska wielorowkowego może doprowadzić do awarii i unieruchomienia auta. Z paskami wieloklinowymi współpracują także rolki prowadzące oraz napinacze pasków wielorowkowych, które zapewniają prawidłową pracę i naprężenie paska. Zużyty pasek należy niezwłocznie wymienić! Objawy uszkodzenia paska to: nadmierne wibracje silnika, podwyższona temperatura silnika lub brak ładowania akumulatora.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
FORD
BRONCO [1985] V8 5.8
E-150 ECONOLINE [1986-85] V8 5.8
E-150 ECONOLINE CLUB WAGON [1986-85] V8 5.8
E-250 ECONOLINE [1985] V8 5.8
E-250 ECONOLINE CLUB WAGON [1986-85] V8 5.8
E-350 ECONOLINE [1987-85] V8 5.8
E-350 ECONOLINE CLUB WAGON [1987-85] V8 5.8
F-150 [1986-85] V8 5.8
F-250 [1987-85] V8 5.8
F-350 [1987-85] V8 5.8
MAZDA
GLC [1985-84] wszsytkie
NUMERY OE:
FORD: E57E8620BA, E3TZ8620E, E3TZ8620C, E27E8620NA