// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Pasek wielorowkowy, zwany też wieloklinowym lub PK służy do przekazywania napędu od strony wału korbowego silnika do urządzeń i osprzętu współpracującymi z nim takich jak: pompa wody, alternator, kompresor klimatyzacji, pompa wspomagania kierownicy. Od stanu technicznego paska zależeć będzie stopień zużycia urządzeń napędzanych nim. Uszkodzenie paska wielorowkowego może doprowadzić do awarii i unieruchomienia auta. Z paskami wieloklinowymi współpracują także rolki prowadzące oraz napinacze pasków wielorowkowych, które zapewniają prawidłową pracę i naprężenie paska. Zużyty pasek należy niezwłocznie wymienić! Objawy uszkodzenia paska to: nadmierne wibracje silnika, podwyższona temperatura silnika lub brak ładowania akumulatora.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
AMERICAN MOTORS [1960-1962]
BUICK [1963-1981]
CHECKER [1973-1980]
CHEVROLET [1956-1988]
CHRYSLER [1962-2004]
DODGE [1962-2004]
EAGLE [1995-1997]
FORD [1972-1987]
GMC [1967-1988]
MERCURY [1977-1978]
OLDSMOBILE [1966-1980]
PLYMOUTH [1962-2001]
PONTIAC [1962-1986]
STUDEBAKER [1958-1966]