// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Napinacz paska klinowego zapewnia odpowiednie naprężenie paska wielorowkowego i przeciwdziała jego ślizganiu się. Napinacz składa się z rolki dociskającej, dźwigni oraz sprężyny napinającej. Jest to element typowo eksploatacyjny i w miar zwiększania przebiegu auta ulega awarii. Objawy uszkodzenie napinacza to pisk paska klinowego napędzającego osprzęt w aucie taki jak: kompresor klimatyzacji, pompa wodna, alternator, rolki prowadzące pasek. Zużyty element należy niezwłocznie wymienić gdyż zużyta rolka napinacza może uszkodzić pasek i w ten sposób unieruchomić auto. Niektóre modele napinaczy posiadają wymienną rolkę dzięki czemu nie trzeba wymieniać całego napinacza jeśli zużyje się tylko łożysko tej rolki.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
FORD
AEROSTAR [1997-95] V6 3.0
MUSTANG [2010-07] V8 5.4
RANGER [2008-92] V6 3.0
TAURUS [2007-00] ALL
TAURUS [1999-93] V6 3.0
WINDSTAR [2000-95] V6 3.0
MAZDA
B3000 [2000-94] ALL
B3000 [2007-04] ALL
B3000 [2003-01] V6 3.0
MERCURY
SABLE [2001-96] ALL
SABLE [2005] ALL
SABLE [2004-02] V6 3.0
SABLE [1995-93] V6 3.0
NUMERY OE:
MAZDA: ZZM115980, ZZM415980
FORD: F2TZ6B209BY, F1Z6B209AA, F6DZ6B209A, F59Z6B209A, F3DZ6B209C, F6DE6B209AE, F8DZ6B209AA, YF1E6B209AC, YF1E6B209AB, F27A6B209FA, F79Z6B209AA, F59E6B209AB, 3L5Z6B209AA, F79E6B209AA