Obniżka! FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW FT1087 PROKING (FORD Aerostar, Bronco, Bronco II, Explorer, Ranger, Navajo, Mountaineer) Zobacz większe

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW FT1087A PROKING (FORD Aerostar, Bronco, Bronco II, Explorer, Ranger, Navajo, Mountaineer)

FT1087A/B

Nowe

PRODUCENT: PRO-KING

PASUJE DO:

FORD Aerostar, Bronco, Bronco II, Explorer, Ranger, MAZDA B2300, B2500, B3000, B4000, Navajo, MERCURY Mountaineer

Więcej szczegółów

Więcej informacji

OPIS PRODUKTU:

Automatyczna skrzynia biegów jest podzespołem auta bardzo wrażliwym na wszelkie zanieczyszczenia nawet te najdrobniejsze dlatego należy pamiętać o cyklicznej wymianie oleju oraz filtra skrzyni biegów.

Filtr skrzyni odpowiedzialny jest za filtrację zanieczyszczeń które krążą w układzie smarowania skrzyni dzięki czemu umożliwiają sprawną zmianę biegów, poprawia komfort jazdy oraz żywotność samej skrzyni.

Filtr ten umiejscowiony jest w misie olejowej skrzyni biegów. Aby go wymienić konieczne jest wcześniejsze zlanie oleju ze skrzyni, odkręcenie śrub miski olejowej oraz zdemontowanie starej uszczelki.

Po tych zabiegach możemy już przystąpić do wymiany filtra na nowy.

W misce olejowej skrzyni znajduje się też magnes który odpowiedzialny jest za wyłapywanie drobin opiłków które mogłyby uszkodzić elektrozawory skrzyni i doprowadzić do jej uszkodzenia. Niezbędne jest zatem oczyszczenie także tego magnesu z zanieczyszczeń powstałych w czasie eksploatacji skrzyni.

Filtr skrzyni wymienia się zawsze wraz z olejem.

Częstotliwość wymiany producenci określają na około 30-40 tysięcy kilometrów lub raz do roku.



Wysokiej jakości filtr automatycznej skrzyni biegów amerykańskiej firmy PROKING.



INFORMACJE:

Typ skrzyni A4LD 4R44E/55E 5R44E/55E

Miska olejowa 18 śrub.

Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.

Producent zaleca wymianę filtra skrzyni co 30-40 tysięcy kilometrów.



ZASTOSOWANIE:

FORD

Aerostar

V6 4.0 (X) [1997-1990]

Bronco

V8 5.0 (N) [1995-1994]

V8 5.8 (H) [1995-1994]

Bronco II

V6 2.8L 2 bbl. (S) [1985]

V6 2.9 (T) [1990-1986]

Explorer

V6 4.0 (12V) SOHC (E) [2003-2000]

V6 4.0 (12V) SOHC Flex Fuel (K) [2003-2001]

V6 4.0 (X) [1999]

V6 4.0 OHV (X) [2000-1991]

V6 4.0 SOHC (E) [1999-1997]

V8 5.0 (P) [1997-1996]

Explorer Sport Trac

V6 4.0 (12V) SOHC (E) [2005-2001]

V6 4.0 (12V) SOHC Flex Fuel (K) [2005-2004]

Ranger

4-2.0L 1 bbl. (C) [1986]

4-2.0L 2 bbl. (C) [1987]

4-2.3L Diesel Turbo (E) [1987-1986]

4-2.3 (16V) DOHC (D) [2011-2003]

4-2.3 (8V) SOHC (A) [1997]

4-2.3 (A) [1996-1986]

4-2.3 DOHC (D) [2001]

4-2.5 SOHC (C) [2001-1998]

V6 2.8L 2 bbl. (S) [1985]

V6 2.9 (T) [1992-1986]

V6 3.0 (U) [2008-1991]

V6 3.0 Flex Fuel (V) [2004-1999]

V6 4.0 (12V) SOHC (E) [2011-2001]

V6 4.0 (E) [2008]

V6 4.0 (X) [1997]

V6 4.0 OHV (X) [2000-1991]

MAZDA TRUCK

B2300

4-2.3 (8V) SOHC (A) [1996]

B2500

4-2.5 SOHC (C) [2000]

B3000

V6 3.0 (U) [2002-1994]

V6 3.0 Flex Fuel (V) [2002-2001]

V6 3.0 OHV (U) [2001]

V6 3.0 OHV Flex Fuel (V) [2000-1999]

B4000

V6 4.0 (12V) SOHC (E) [2010-2008]

V6 4.0 (X) [2000-1994]

V6 4.0 SOHC (E) [2007-2001]

Navajo

V6 4.0 (X) [1994-1991]

MERCURY TRUCK

Mountaineer

V6 4.0 (12V) SOHC (E) [2001-1998]

V8 5.0 (P) [2000-1999]



ZAMIENNIKI/NUMERY OE:

FORD: