// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Napinacz paska klinowego zapewnia odpowiednie naprężenie paska wielorowkowego i przeciwdziała jego ślizganiu się. Napinacz składa się z rolki dociskającej, dźwigni oraz sprężyny napinającej. Jest to element typowo eksploatacyjny i w miar zwiększania przebiegu auta ulega awarii. Objawy uszkodzenie napinacza to pisk paska klinowego napędzającego osprzęt w aucie taki jak: kompresor klimatyzacji, pompa wodna, alternator, rolki prowadzące pasek. Zużyty element należy niezwłocznie wymienić gdyż zużyta rolka napinacza może uszkodzić pasek i w ten sposób unieruchomić auto. Niektóre modele napinaczy posiadają wymienną rolkę dzięki czemu nie trzeba wymieniać całego napinacza jeśli zużyje się tylko łożysko tej rolki.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
FORD
[1996-1997] Aerostar V6 4.0 VIN (X) OHV
[1997-2000] Explorer V6 4.0 VIN (E) SOHC
[1993-2000] Explorer V6 4.0 VIN (X) OHV
[1997-2000] Explorer V6 4.0 VIN (E) SOHC
[1994-2000] Ranger V6 4.0 VIN (X) OHV
MAZDA
[1994-2000] B4000 V6 4.0 VIN (X) OHV
[1993-1994] Navajo V6 4.0 VIN (X) OHV
MERCURY
[1998-1999] Mountaineer V6 4.0 VIN (E) SOHC