// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Napinacz paska klinowego zapewnia odpowiednie naprężenie paska wielorowkowego i przeciwdziała jego ślizganiu się. Napinacz składa się z rolki dociskającej, dźwigni oraz sprężyny napinającej. Jest to element typowo eksploatacyjny i w miar zwiększania przebiegu auta ulega awarii. Objawy uszkodzenie napinacza to pisk paska klinowego napędzającego osprzęt w aucie taki jak: kompresor klimatyzacji, pompa wodna, alternator, rolki prowadzące pasek. Zużyty element należy niezwłocznie wymienić gdyż zużyta rolka napinacza może uszkodzić pasek i w ten sposób unieruchomić auto. Niektóre modele napinaczy posiadają wymienną rolkę dzięki czemu nie trzeba wymieniać całego napinacza jeśli zużyje się tylko łożysko tej rolki.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
FORD
[2004-2010] E-350 V8 6.0 VIN (P) MFI DIESEL OHV Turbo-charged
[2004-2010] E-450 V8 6.0 VIN (P) MFI DIESEL OHV Turbo-charged
[2003-2005] Excursion V8 6.0 VIN (P) MFI DIESEL OHV Turbo-charged
[2003-2007] F-250 V8 6.0 VIN (P) MFI DIESEL OHV Turbo-charged
[2003-2007] F-350 V8 6.0 VIN (P) MFI DIESEL OHV Turbo-charged
[2003-2007] F-450 V8 6.0 VIN (P) MFI DIESEL OHV Turbo-charged
[2003-2007] F-550 V8 6.0 VIN (P) MFI DIESEL OHV Turbo-charged