// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Napinacz paska klinowego zapewnia odpowiednie naprężenie paska wielorowkowego i przeciwdziała jego ślizganiu się. Napinacz składa się z rolki dociskającej, dźwigni oraz sprężyny napinającej. Jest to element typowo eksploatacyjny i w miar zwiększania przebiegu auta ulega awarii. Objawy uszkodzenie napinacza to pisk paska klinowego napędzającego osprzęt w aucie taki jak: kompresor klimatyzacji, pompa wodna, alternator, rolki prowadzące pasek. Zużyty element należy niezwłocznie wymienić gdyż zużyta rolka napinacza może uszkodzić pasek i w ten sposób unieruchomić auto. Niektóre modele napinaczy posiadają wymienną rolkę dzięki czemu nie trzeba wymieniać całego napinacza jeśli zużyje się tylko łożysko tej rolki.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
FORD
[2000-2005] Crown Victoria V8 4.6 VIN (9) SOHC
[2006-2011] Crown Victoria V8 4.6 VIN (V) SOHC
[2000-2011] Crown Victoria V8 4.6 VIN (W) SOHC
[2000-2005] Crown Victoria V8 4.6 VIN (9) SOHC
[2000-2004] Mustang GT V8 4.6 VIN (X) SOHC
[2003-2004] Mustang Mach I V8 4.6 VIN (R) DOHC
[2001] Mustang SVT Cobra V8 4.6 VIN (V) DOHC
[2003-2004] Mustang SVT Cobra V8 4.6 VIN (Y) DOHC Super-charged
LINCOLN
[2000-2008] Town Car V8 4.6 VIN (W) SOHC
[2006-2011] Town Car V8 4.6 VIN (V) SOHC
MERCURY
[2006-2011] Grand Marquis V8 4.6 VIN (V) SOHC
[2000-2007] Grand Marquis V8 4.6 VIN (W) SOHC
[2003] Marauder V8 4.6 VIN (V) DOHC