// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Napinacz paska klinowego zapewnia odpowiednie naprężenie paska wielorowkowego i przeciwdziała jego ślizganiu się. Napinacz składa się z rolki dociskającej, dźwigni oraz sprężyny napinającej. Jest to element typowo eksploatacyjny i w miar zwiększania przebiegu auta ulega awarii. Objawy uszkodzenie napinacza to pisk paska klinowego napędzającego osprzęt w aucie taki jak: kompresor klimatyzacji, pompa wodna, alternator, rolki prowadzące pasek. Zużyty element należy niezwłocznie wymienić gdyż zużyta rolka napinacza może uszkodzić pasek i w ten sposób unieruchomić auto. Niektóre modele napinaczy posiadają wymienną rolkę dzięki czemu nie trzeba wymieniać całego napinacza jeśli zużyje się tylko łożysko tej rolki.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
FORD
Aerostar [1995-1996] V6 3.0 [U] OHV
Ranger [1992-1996] V6 3.0 [U] OHV
Taurus [1993-2007] V6 3.0 [U] OHV
Taurus [1993-1998] V6 3.0 [1] OHV
Taurus [1998-2006] V6 3.0 [2] OHV
Windstar [1995-2000] V6 3.0 [U] OHV
MAZDA
B3000 [1994-1996] V6 3.0 [U] OHV
MERCURY
Sable [1993-2005] V6 3.0 [U] OHV
Sable [2001-2005] V6 3.0 [2] OHV