// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
Uwagi:
- silniki z lat 2003-2008 bez VVT (bez zmiennych faz rozrządu) VIN: H/D/2/8
- silniki z lat 2009-2013 z VVT (ze zmiennymi fazami rozrządu) VIN: T/2
- silniki EZC bez MDS (bez odłączania cylindrów)
- silniki EZD / EZH / EZB z MDS (z odłączaniem cylindrów)
USZCZELKA POD GŁOWICE
LEWA | PRAWA |
TYP A (silniki bez VVT) | TYP A (silniki bez VVT) |
TYP B (silniki z VVT) | TYP B (silniki z VVT) |
USZCZELKI KOLEKTORÓW SSĄCYCH
TYP A (bez VVT) | TYP B (z VVT) |
USZCZELKI KOLEKTORÓW WYDECHOWYCH
TYP A ( bez VVT) | TYP B (z VVT) |
USZCZELKI POKRYW ZAWOROWYCH
USZCZELNIACZE ZAWOROWE
TYP A (bez VVT) | TYP B (z VVT) |
USZCZELKA MISY OLEJU SILNIKA
TYP A | TYP B | TYP C |
USZCZELNIENIE WAŁU KORBOWEGO TYŁ
USZCZELNIENIE SILNIKA PRZÓD
ZIMMERING WAŁU KORBOWEGO PRZÓD
(75,98 x 50,50 x 10,30)
USZCZELKA POD OBUDOWĘ TERMOSTATU
USZCZELKA POD POMPĘ WODY
TYP A | TYP B |
ORINGI WTRYSKIWACZY
ZESTAW USZCZELEK NA GŁOWICE tabelka
TYP A (bez VVT) | TYP B (z VVT) |
ŚRUBY GŁOWICY
ROZRZĄD
TYP A (bez VVT) | TYP B (z VVT) |
1- KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU Kup teraz w naszym sklepie 2- ŁAŃCUCH ROZRZĄDU Kup teraz w naszym sklepie 3- KOŁO WAŁU KORBOWEGO Kup teraz w naszym sklepie 4- NAPINACZ ROZRZĄDU Kup teraz w naszym sklepie 5- PROWADNICA ROZRZĄDU Kup teraz w naszym sklepie |
POPYCHACZE ZAWOROWE tabelka
TYP A (bez MDS) | TYP B (z MDS ; przednie) | TYP C (z MDS ; tylne) |
ZAWORY SSĄCE
TYP A (bez VVT ; wymiary: 50,80 x 7,95 x 125,20) | TYP B (z VVT ; wymiary: 52,07 x 7,95 x 131,19) |
ZAWORY WYDECHOWE
TYP A (bez VVT ; wymiary: 39,40 x 7,95 x 123,04) | TYP B (z VVT ; wymiary: 39,39 x 7,95 x 130,53) |
- |
LASKA POPYCHACZA
SSĄCA | WYDECHOWA |
TYP A (bez VVT ; 167,89mm) | TYP A (bez VVT ; 199,08mm) |
TYP B (z VVT) | TYP B (z VVT) |
TŁOK SILNIKA
TYP A (bez VVT ; pod pierścienie 1,5 x 1,5 x 3,0) | TYP B (z VVT ; pod pierścienie 1,2 x 1,2 x 2,0) |
PIERŚCIENIE TŁOKOWE
TYP A (bez VVT ; 1,5 x 1,5 x 3,0) | TYP B (z VVT ; 1,2 x 1,2 x 2,0) |
PANEWKI:
GŁÓWNE | OPOROWE | KORBOWODOWE |
WAŁKA ROZRZĄDU | ||||
|
POMPA OLEJU
TYP A (bez VVT) | TYP B (z VVT) |
ZAWÓR STEROWANIA VVT