// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Napinacz paska klinowego zapewnia odpowiednie naprężenie paska wielorowkowego i przeciwdziała jego ślizganiu się. Napinacz składa się z rolki dociskającej, dźwigni oraz sprężyny napinającej. Jest to element typowo eksploatacyjny i w miar zwiększania przebiegu auta ulega awarii. Objawy uszkodzenie napinacza to pisk paska klinowego napędzającego osprzęt w aucie taki jak: kompresor klimatyzacji, pompa wodna, alternator, rolki prowadzące pasek. Zużyty element należy niezwłocznie wymienić gdyż zużyta rolka napinacza może uszkodzić pasek i w ten sposób unieruchomić auto. Niektóre modele napinaczy posiadają wymienną rolkę dzięki czemu nie trzeba wymieniać całego napinacza jeśli zużyje się tylko łożysko tej rolki.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
FORD
E-350 Econoline [1997-95] V8 7.3
E-350 Econoline Club Wagon [1997-95] V8 7.3
Econoline Super Duty [1997-96] V8 7.3
Excursion [2001] V10 6.8
Excursion [2001] V8 5.4
Expedition [1997] V8 4.6
Expedition [2001] V8 4.6
F Super Duty [1997-95] V8 7.3
F-150 [2001] V8 5.4
F-250 [1997-94] V8 7.3
F-350 [1997-94] V8 7.3
F59 [1994] All
LINCOLN
Navigator [1998-2001] V8 5.4 Vin (A)
Navigator [1998-1999] V8 5.4 Vin (L)
Navigator [2001-2002] V8 5.4 Vin (R)
NUMERY OE:
FORD: F65Z8678AAA, F65Z8678AA, F5TZ8678E, 1L2E19A216AB, F8TZ8678FA, F6TZ8678GA, F5TE19A216CA, F65E19A216AA, 3C3Z8678BB, 3C3E19A216BB