// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
OPIS PRODUKTU:
Pasek wielorowkowy, zwany też wieloklinowym lub PK służy do przekazywania napędu od strony wału korbowego silnika do urządzeń i osprzętu współpracującymi z nim takich jak: pompa wody, alternator, kompresor klimatyzacji, pompa wspomagania kierownicy. Od stanu technicznego paska zależeć będzie stopień zużycia urządzeń napędzanych nim. Uszkodzenie paska wielorowkowego może doprowadzić do awarii i unieruchomienia auta. Z paskami wieloklinowymi współpracują także rolki prowadzące oraz napinacze pasków wielorowkowych, które zapewniają prawidłową pracę i naprężenie paska. Zużyty pasek należy niezwłocznie wymienić! Objawy uszkodzenia paska to: nadmierne wibracje silnika, podwyższona temperatura silnika lub brak ładowania akumulatora.
INFORMACJE:
• Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.
• Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!
ZASTOSOWANIE:
FORD
EXPEDITION [2001-97] V8 4.6
EXPEDITION [2001-97] V8 5.4
LINCOLN
BLACKWOOD [2002] V8 5.4
NAVIGATOR [2001-98] V8 5.4
JEEP
GRAND CHEROKEE (WJ, WG) [2004-99] 3.1 TD
NUMERY OE:
JEEP: 05015962AA, 46510628F, 46510614, 05015962AB
FORD: YL7Z8620AA, YL7E8620AB, YL7E8620AA, YL1Z8620AA, YL1E8620AA, F75Z8620DA, F75E8620DB, F75E8620DA, F75E8620AA, 1C2E8620DB