Obniżka! PASEK KLINOWY, OSPRZĘTU, KLIMATYZACJI 15550 (Buick, Chevrolet, Chrysler, Dodge, Eagle, Ford, GMC, Mercury, Oldsmobile, Pontiac) Zobacz większe

PASEK KLINOWY, OSPRZĘTU, KLIMATYZACJI 15550 (Buick, Chevrolet, Chrysler, Dodge, Eagle, Ford, GMC, Mercury, Oldsmobile, Pontiac)

15550

Nowe

PRODUCENT: RÓŻNI
SZEROKOŚĆ [mm]: 11,17
DŁUGOŚĆ [mm]: 1409.7
PASUJE DO:
Buick, Chevrolet, Chrysler, Dodge, Eagle, Ford, GMC, Mercury, Oldsmobile, Pontiac

Więcej szczegółów

Więcej informacji

OPIS PRODUKTU:

Pasek wielorowkowy, zwany też wieloklinowym lub PK służy do przekazywania napędu od strony wału korbowego silnika do urządzeń i osprzętu współpracującymi z nim takich jak: pompa wody, alternator, kompresor klimatyzacji, pompa wspomagania kierownicy. Od stanu technicznego paska zależeć będzie stopień zużycia urządzeń napędzanych nim. Uszkodzenie paska wielorowkowego może doprowadzić do awarii i unieruchomienia auta. Z paskami wieloklinowymi współpracują także rolki prowadzące oraz napinacze pasków wielorowkowych, które zapewniają prawidłową pracę i naprężenie paska. Zużyty pasek należy niezwłocznie wymienić! Objawy uszkodzenia paska to: nadmierne wibracje silnika, podwyższona temperatura silnika lub brak ładowania akumulatora.



INFORMACJE:

Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.

Zalecana wymiana w wyspecjalizowanym warsztacie!



ZASTOSOWANIE:

AMERICAN MOTORS [1960-1962]

BUICK [1963-1981]

CHECKER [1973-1980]

CHEVROLET [1956-1988]

CHRYSLER [1962-2004]

DODGE [1962-2004]

EAGLE [1995-1997]

FORD [1972-1987]

GMC [1967-1988]

MERCURY [1977-1978]

OLDSMOBILE [1966-1980]

PLYMOUTH [1962-2001]

PONTIAC [1962-1986]

STUDEBAKER [1958-1966]