Obniżka! FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW FT1087 PROKING (FORD Aerostar, Bronco, Bronco II, Explorer, Ranger, Navajo, Mountaineer) Zobacz większe

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW FT1087 PROKING (FORD Aerostar, Bronco, Bronco II, Explorer, Ranger, Navajo, Mountaineer)

FT1087

Nowe

PRODUCENT: PRO-KING

PASUJE DO:

FORD Aerostar, Bronco, Bronco II, Explorer, Ranger, MAZDA B2300, B2500, B3000, B4000, Navajo, MERCURY Mountaineer

Więcej szczegółów

Ostatnie egzemplarze!

66,50 zł

-5%

70,00 zł

Najniższa cena z 30 dni: 70,00 zł

Polecamy

Działamy od 1995 r.
Zobacz film - nasz magazyn!

Więcej informacji

OPIS PRODUKTU:

Automatyczna skrzynia biegów jest podzespołem auta bardzo wrażliwym na wszelkie zanieczyszczenia nawet te najdrobniejsze dlatego należy pamiętać o cyklicznej wymianie oleju oraz filtra skrzyni biegów.

Filtr skrzyni odpowiedzialny jest za filtrację zanieczyszczeń które krążą w układzie smarowania skrzyni dzięki czemu umożliwiają sprawną zmianę biegów, poprawia komfort jazdy oraz żywotność samej skrzyni.

Filtr ten umiejscowiony jest w misie olejowej skrzyni biegów. Aby go wymienić konieczne jest wcześniejsze zlanie oleju ze skrzyni, odkręcenie śrub miski olejowej oraz zdemontowanie starej uszczelki.

Po tych zabiegach możemy już przystąpić do wymiany filtra na nowy.

W misce olejowej skrzyni znajduje się też magnes który odpowiedzialny jest za wyłapywanie drobin opiłków które mogłyby uszkodzić elektrozawory skrzyni i doprowadzić do jej uszkodzenia. Niezbędne jest zatem oczyszczenie także tego magnesu z zanieczyszczeń powstałych w czasie eksploatacji skrzyni.

Filtr skrzyni wymienia się zawsze wraz z olejem.

Częstotliwość wymiany producenci określają na około 30-40 tysięcy kilometrów lub raz do roku.



Wysokiej jakości filtr automatycznej skrzyni biegów amerykańskiej firmy PROKING.



INFORMACJE:

Typ skrzyni A4LD

Miska olejowa 18 śrub.

Przed zakupem sprawdź czy model Twojego auta znajduje się w wykazie zastosowań.

Producent zaleca wymianę filtra skrzyni co 30-40 tysięcy kilometrów.



ZASTOSOWANIE:

FORD

Aerostar

V6 4.0 (X) [1994-1991]

Bronco

V8 5.0 (N) [1995-1994]

V8 5.8 (H) [1995-1994]

Bronco II

V6 2.8L 2 bbl. (S) [1985]

V6 2.9 (T) [1990-1986]

Explorer

V6 4.0 OHV (X) [1994-1991]

Ranger

V6 2.8L 2 bbl. (S) [1985]

V6 2.9 (T) [1990-1986]

V6 3.0 (U) [1992-1991]

V6 4.0 (X) [1994-1990]

MAZDA TRUCK

B3000 V6 3.0 (U) MFI GAS OHV [1994]

B4000 V6 4.0 (X) MFI GAS OHV [1994-1991]

Navajo V6 4.0 (X) MFI GAS OHV [1994-1991]